Известие

Collapse
No announcement yet.

мистериозен проблем с ходовата част на алфа ромео 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • мистериозен проблем с ходовата част на алфа ромео 156

    колеги в чудо се видях моята алфа има едно ако тропане по неравности сменил съм горни носачи,долни ,биалети кормилни накрайници и продължава да си тропа тропането се изразява и когато въртя волана дори с няколко сантиметра на ляво на дясно се получава едно чукане.карах на майстори всеки казва по нещо смених всичко по предницата но този странен проблем пак остава..да не би да идва от рейката или от кардана на волана вече не знам.да не забравя да спомена и че когато пусна направо винаги дърпа надясно
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD

  • #2
    еми погледнете рейката и мисля че имаше едни тампони на стабилизиращата щанга евентуално от там да има нещо щом всичко е сменено остава това колега вижте рейката как е и тия тампони макар че ме съмнява да е от тях трябва да са много много изядени че да почне да хлопа

    ---------- Post added at 14:05 ---------- Previous post was at 14:04 ----------

    все пак изброй тук какво си сменил всичко е силно казано
    това за дърпането е най вероятно че не е направена предницата след смяната на окачването все пак трябва реглаж ходил ли си ?

    Comment


    • #3
      Колега, виж да не е заминала гайката на полуоската, която е на главината. Имах подобен проблем и уж беше стегната, а реално не беше. Може да имаш разбит тампон са стабилизираща щанга. За друго не се сещам, щом казваш, че си сменил предница.
      Alfa 156 1,6 TS ex
      Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
      Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

      Comment


      • #4
        Забравих да спомена и тампоните на стаб. Щанга ги сменихме... Голяма играчка бяха... Откъде се обира луфта на рейката?

        ---------- Post added at 17:02 ---------- Previous post was at 16:56 ----------

        Първоначално публикувано от alfa1452.0 Покажи съобщение
        еми погледнете рейката и мисля че имаше едни тампони на стабилизиращата щанга евентуално от там да има нещо щом всичко е сменено остава това колега вижте рейката как е и тия тампони макар че ме съмнява да е от тях трябва да са много много изядени че да почне да хлопа

        ---------- Post added at 14:05 ---------- Previous post was at 14:04 ----------

        все пак изброй тук какво си сменил всичко е силно казано
        това за дърпането е най вероятно че не е направена предницата след смяната на окачването все пак трябва реглаж ходил ли си ?
        Благодаря колега значи смених:
        2та долни носача
        2та горни носача
        Биалетките
        Тампоните на стаб.щанга
        2та външни накрайника
        2та вътрешни накрайника
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от promiss Покажи съобщение
          Забравих да спомена и тампоните на стаб. Щанга ги сменихме... Голяма играчка бяха... Откъде се обира луфта на рейката?

          ---------- Post added at 17:02 ---------- Previous post was at 16:56 ----------



          Благодаря колега значи смених:
          2та долни носача
          2та горни носача
          Биалетките
          Тампоните на стаб.щанга
          2та външни накрайника
          2та вътрешни накрайника
          Сигурен ли си, че сте монтирали правилно стабилизиращата щанга, щото така става, когато е обърната.
          Хлабината на гребена се обира от един болт в средата на рейката. Има тема за това.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
            Сигурен ли си, че сте монтирали правилно стабилизиращата щанга, щото така става, когато е обърната.
            Хлабината на гребена се обира от един болт в средата на рейката. Има тема за това.
            Убих се да я търся тази тема и не успях...
            Мм монтираниса както трябва тамп. на стаб. Щанга
            Има някакъв луфт в волана и трака като го клатя.
            Alfa Romeo 156 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...9%EA%E0&page=4
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                Ти беше ли там като сменяха тампоните на стабилизиращата щанга питам защото като видят колко трудно се сменят казват че са сменени а свъщност не са
                алфа ромео 156 тс

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от alfaromeo16vVarna Покажи съобщение
                  Ти беше ли там като сменяха тампоните на стабилизиращата щанга питам защото като видят колко трудно се сменят казват че са сменени а свъщност не са
                  Колега бях там,видях че само двигателя не искара за да ги смени... Цялата ходова част се сваля и подсилките на двигателя... И между другото майсторчето ми е дългогодишен авер ама и той вдигна ръце вече.
                  Alfa Romeo 156 1.9 JTD

                  Comment


                  • #10
                    Виж за луфтове в рейката, хващаш гумата и клатиш наляво надясно, на угасен мотор е нормално да има лек луфт, на запален не трябва да ги има. Проблема след смяна на нещо ли се появи или си е така от както е в теб?
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #11
                      Проверете и тампоните на двигателя, да не е провиснал и да опира в полуоската.
                      _156_2,4_JTD_136hp_-EX
                      156 FL 1,9 JTD 115hp "05

                      Comment


                      • #12
                        Аз бих му препоръчал да си смени майстора и ще потръгнат нещата.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #13
                          Колега,вижте има едно каре на кормилния прът.Да не тропа то.На старата ми алфа ( Лека и тенекия ) То чукаще много гадно.А за рейката е почти същото като за тампоните на щангата.
                          Alfa Mito 1.4
                          156 2.0 155 ex
                          156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                            Виж за луфтове в рейката, хващаш гумата и клатиш наляво надясно, на угасен мотор е нормално да има лек луфт, на запален не трябва да ги има. Проблема след смяна на нещо ли се появи или си е така от както е в теб?
                            След като смених изброеното беше тишина за около 2-3 хил.км и малко по-малко взе да тропа и сега е нетърпимо,проверихме всичко сменяно бетон е не е мръднало...ще погледна за луфтове на рейката и на карданчето на пръта на волана и както каза колегата за тампони на двигателя да не е провиснал и да опира.възможно е че тресе като го гася и паля.
                            Alfa Romeo 156 1.9 JTD

                            Comment


                            • #15
                              Друго което не спомена са тампоните на амортисьорите и самите амортисьори. На една от предните ми коли амортисьорите имаха мъртъв ход и хлопаха мн неприятно, наподобяващо на стабилизираща щанга, колата не беше алфа да уточня и засега не съм чул такова оплакване от алфите така че това е малко вероятно.
                              Отиди в сервиз да я раздрусат на машина и ще си решиш проблема, все пак погледни нещата които можеш и сам.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment

                              Working...
                              X